Skip links

Klantenservice

Betaalmethodes

Op de webshop heeft u verschillende betaalmogelijkheden:

  • IDEAL
  • PayPal
  • Mastercard
  • VISA
  • Maestro
  • Vpay
  • Mister Cash
  • Betalen bij levering (pinnen of contant, via eigen bezorgservice, neem hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice)

Bezorgen

Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

Wanneer u een bestelling plaatst, hanteren wij een maximale levertijd van 7 werkdagen. Binnen deze 7 werkdagen is uw bestelling bij u thuisbezorgd.

  • Grote bestellingen zoals tuinsets, loungesets enzovoort worden geleverd door onze eigen bezorgservice.
  • Het is mogelijk dat kleine pakketten zoals tuinkussens of beschermhoezen worden geleverd door een pakketdienst.
  • Mocht u er voor kiezen om uw bestelling op te halen in Enschede, dan kiest u voor de optie ‘’Afhalen’’ als verzendmethode tijdens het afrekenen.

Bezorgkosten

  • Bestellingen met een bestelwaarde boven de €150,- euro worden in Nederland (Waddeneilanden uitgesloten) gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €150,- euro zullen wij de verzendkosten van €5,95,- euro in rekening brengen.
  • Voor de Waddeneilanden geldt een verzendbedrag van €9,95,- euro.
  • Voor bestellingen die verzonden worden naar Duitsland en België hanteren wij ongeacht de bestelwaarde verzendkosten van €9,95,- euro.

 

 

Afhalen

Hoe werkt het afhalen?

Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u kiezen voor de optie ‘’Afhalen’’. Als de klant deze optie kiest, dan zullen wij binnen 1 a 2 werkdagen contact opnemen voor het maken van een afhaalafspraak. U vindt onze winkel aan de Oldenzaalsestraat 255 in Enschede.

Voordelen van het afhalen van uw bestelling:

  • Persoonlijk advies
  • U kunt de artikelen met eigen ogen zien
  • U heeft de mogelijkheid om de showroom te verkennen
  • De mogelijkheid om een kop koffie te drinken
  • U betaalt geen verzendkosten

Retouren

Wanneer uw bestelling niet helemaal aan de verwachtingen blijkt te voldoen, staan onze medewerkers voor u klaar. U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Bent u niet tevreden over uw bestelling? Dan heeft u 14 dagen de tijd om het artikelen aan ons te retourneren. U kunt het artikel naar ons opsturen of u kunt bij ons langskomen in de winkel te Enschede. Als u langs komt dan zitten er geen retourkosten aan verbonden.

  • Het artikel dient in de originele verpakking te zitten. Denk aan parasols, tuinkussens etc.
  • Na 14 dagen retourrecht vervalt het recht van retour.
  • De kosten voor een retourzending komen voor uw eigen rekening.

Als u het pakket wil retourneren via de post, dan zijn er een paar zaken waar u op moet letten. Omcirkel op de pakbon/factuur het product dat u retour stuurt. U kunt het product ook vermelden op het bijgeleverde formulier. Op dit formulier kunt u ook een reden aangeven waarom u het product wil retourneren. Schrijf daarnaast ook uw rekeningnummer op waar wij het bedrag op mogen terugstorten. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan KJ Tuinmeubelen heeft gedaan. Zorg bij het retourneren altijd voor een duidelijke vermelding van de pakbon/factuur en voeg daar ook uw gegevens en het rekeningnummer aan toe. Anders bestaat er een mogelijkheid dat uw retourzending wordt geweigerd. Stop het formulier met uw gegevens in de verpakking van de retourzending.

Naast dat een retourzending voor uw eigen rekening is, bent u ook zelf aansprakelijk voor de verloop van de zending. Een veilige optie is dus om het artikel gratis retour te brengen in de winkel. Kiest u ervoor om het pakket te verzenden via de post, dan kunt u het pakket afleveren bij een servicepunt voor pakketten in uw omgeving.

Retouradres:

  • KJ Tuinmeubelen Retouren
  • Oldenzaalsestraat 255
  • 7523AC Enschede, Nederland

U kunt via de track-and-trace code zelf in de gaten houden of wij het pakket hebben ontvangen. Bij aankomst van de retourzending ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening. KJ Tuinmeubelen gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. Als u pakket is kwijt geraakt onderweg of nog niet is geleverd aan ons, neem dan contact op met de vervoerder.

Wilt u het product ruilen voor een ander product? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op telefoonnummer: 053-4837222 of via de mail: info@kjtuinmeubelen.nl

 

 

 

 

 

Bij KJ Tuinmeubelen heeft u 2 jaar een fabrieksgarantie op fabricage- en materiaalfouten bij normaal gebruik van de tuinmeubelen. Vaak is dit in de vorm van reparatie, maar waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging.

In het geval van een reparatie ontvangen wij graag een e-mail met waar mogelijk een foto van het te repareren product. Met behulp van de foto zijn wij beter in staat u een passende oplossing te bieden. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden, echter nooit later dan na 2 werkdagen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken om de reparatie te bespreken.

Ook na uw garantieperiode zijn wij u graag van dienst wanneer u een probleem heeft met uw product. In dit geval kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn op het telefoonnummer 053-4837222 bereikbaar gedurende de openingstijden:

 

Openingstijden

  • Maandag 13:00 – 18:00 uur
  • Dinsdag 10:00 – 18:00 uur
  • Woensdag 10:00 – 18:00 uur
  • Donderdag 10:00 – 18:00 uur
  • Vrijdag 10:00 – 18:00 uur
  • Zaterdag 10:00 – 17:00 uur
  • Zondag GESLOTEN

 

 

Home
Account
Cart
Search